- Nowy













keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
Dostawa rowerów GRATIS / 30 dni na wymianę lub zwrot
Dostawa rowerów GRATIS / 30 dni na wymianę lub zwrot
Rower Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 5.0 to nowość w naszej ofercie, ale i rozwinięcie myśli, która nam przyświecała przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela.
Rower Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 5.0 to nowość w naszej ofercie, ale i rozwinięcie myśli, która nam przyświecała przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od SRAM to nowość w tym modelu. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni.
Jesteśmy pewni, że najnowszy model tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie modele.
W rowerze Kross Esker 5.0 zastosowaliśmy jednorodny napęd 1x11 oparty na osprzęcie SRAM APEX. To klasyka gatunku do firmy SRAM. Do tego dochodzi karbonowy widelec z 3 punktami mocowania akcesoriów. Uzupełnieniem wyposażenie Esker 5.0 są hydrauliczne hamulce SRAM, zapewniające pewne hamowanie i dobrą modulację.
Koła to nasze sprawdzone obręcze Kross, uzbrojone w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów. Doskonale sprawdzą się na szybkich, płaskich szosowych odcinkach, i dadzą masę frajdy z jazdy w terenie. Kierownicę owinęliśmy owijką Fi'zi:k Terra Microtex, aby zapewnić komfort i pewny chwyt kierownicy, nawet podczas najtrudniejszych manewrów w terenie.
Rama Kross Esker 5.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. W przednim widelcu stworzyliśmy dodatkowe miejsce mocowania na np małe sakwy.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
INFORMACJE DODATKOWE:
SERWIS ZEROWY GRATIS
Kupując u nas otrzymujesz w cenie:
- złożenie roweru
- regulacja hamulców i przerzutek
- dokręcenie wszystkich śrub
- sprawdzenie roweru
- napompowanie opon
CUSTOM BIKES
W ofercie naszego sklepu posiadamy usługę CUSTOM BIKES
Istnieje możliwość spersonalizowania każdego roweru, nawet nowego.
Nie podobają Ci się opony czy wolisz inne siodełko?! Wymienimy je na takie jakie chcesz.
Stwórz swój niepowtarzalny rower.
DANE TECHNICZNE:
Wykończenie lakieru |
połysk |
Materiał Ramy |
ALUMINIUM SUPERLITE |
WIDELEC |
CARBON |
Skok widelca |
BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR |
BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA |
BRAK |
PRZERZUTKA PRZÓD |
BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ |
SRAM APEX |
MANETKI |
SRAM APEX |
KORBA |
SRAM APEX 1 XSYNC |
KORONKI |
40T (S - 170 mm, M, L - 172,5 mm, XL - 175 mm) |
KASETA / WOLNOBIEG |
SRAM PG-1130 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU |
11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ |
11 |
SUPORT |
SRAM BSA GXP |
ŁAŃCUCH |
SRAM PC1110 |
PIASTA PRZÓD |
GL-B63F-SB/CL |
PIASTA TYŁ |
GL-B63R-SB/CL |
OBRĘCZE |
KROSS |
OPONY |
WTB RIDDLER 700x37 |
HAMULEC PRZÓD |
SRAM APEX |
HAMULEC TYŁ |
SRAM APEX |
DŹWIGNIE HAMULCA |
SRAM APEX1 HRD |
TARCZE HAMULCOWE |
SHIMANO RT10 (160) |
Tarcze hamulcowe tył |
SHIMANO RT10 (160) |
KIEROWNICA |
ALUMINIUM 31,8 (S, M - 420 mm, L, XL - 440 mm) |
WSPORNIK KIEROWNICY |
ALUMINIUM 31,8/7° (S - 80 mm, M, L - 90 mm, XL - 100 mm) |
SIODŁO |
WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA |
ALUMINIUM SP-218 |
STERY |
FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5" |
CHWYTY |
FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY |
BRAK |
SILNIK |
BRAK |
BATERIA |
BRAK |
WYŚWIETLACZ |
BRAK |
Waga [kg] |
S - 10,72 kg, M - 10,8 kg, L - 10,85 kg, XL - 10,9 kg |
Wybór roweru jest trudnym zadaniem, ponieważ dobry rower musi być dopasowany do Twoich potrzeb oraz wzrostu. W pierwszej kolejności należy określić, jak chcesz używać swojego roweru. Jeśli planujesz krótkie przejażdżki po mieście, dobrym wyborem będzie rower miejski. Jeśli planujesz długie wycieczki, wybierz rower szosowy lub gravelowy, aby zapewnić komfort i wydajność. Jeśli zależy Ci na komforcie jazdy najlepiej sprawdzi się rower trekkingowy lub crossowy. Jeśli masz wątpliwości lub potrzebujesz podpowiedzi, który rodzaj najlepiej się sprawdzi u Ciebie chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego roweru.
Przy doborze odpowiedniego rozmiaru bardzo ważne jest odpowiednie dopasowanie do wzrostu. Rozmiar roweru jest określany przez wysokość ramy. Dlatego aby pomóc w doborze odpowiedniego rozmiaru przygotowaliśmy zestawienie odpowiednich rozmiarów dla danego wzrostu uwzględniając rozmiar ramy.
Rowery gravelowe
19” / S – dla wzrostu 160 – 170 cm
20” / M – dla wzrostu 168 – 178 cm
21” / L – dla wzrostu 176 - 186 cm
22” / XL – dla wzrostu 184 – 194 cm
Brak komentarzy użytkowników.