- Nowy












keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
Dostawa rowerów GRATIS / 30 dni na wymianę lub zwrot
Dostawa rowerów GRATIS / 30 dni na wymianę lub zwrot
Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce.
Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 6.0 w 2023 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego już kultowego modelu gravela. To nowy, bardziej wytrzymały lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.
Jeszcze do niedawna nie istniał osprzęt rowerowy dostosowany do potrzeb rowerów szutrowych. Jednak Shimano GRX odmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił na uwolnienie się spod jarzma szosowych klamkomanetek oraz przerzutek tylnych siłą odebranych rowerom MTB. Teraz, tak jak w przypadku gravela, możesz korzystać jednocześnie z dobrodziejstw obydwu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w Shimano GRX działającą w systemie 2x11. Także tarczowe hamulce hydrauliczne to małe dzieło sztuki wywodzące się z Kraju Kwitnącej Wiśni. W przeciwieństwie jednak do Sakury, japońskiej wiśni, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko w kilku miesiącach i po kilku chwilach jego żywot nie przemija. Wsiadając na niego będziesz chciał, by ta chwila trwała w nieskończoność. Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowaliśmy nasze koła. Wyposażyliśmy je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów.
Rama Kross Esker 6.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. a przednim widelcu stworzyliśmy dodatkowe miejsce mocowania na np małe sakwy.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
INFORMACJE DODATKOWE:
SERWIS ZEROWY GRATIS
Kupując u nas otrzymujesz w cenie:
- złożenie roweru
- regulacja hamulców i przerzutek
- dokręcenie wszystkich śrub
- sprawdzenie roweru
- napompowanie opon
CUSTOM BIKES
W ofercie naszego sklepu posiadamy usługę CUSTOM BIKES
Istnieje możliwość spersonalizowania każdego roweru, nawet nowego.
Nie podobają Ci się opony czy wolisz inne siodełko?! Wymienimy je na takie jakie chcesz.
Stwórz swój niepowtarzalny rower.
DANE TECHNICZNE:
Wykończenie lakieru |
połysk |
Materiał Ramy |
ALUMINIUM SUPERLITE |
WIDELEC |
CARBON |
Skok widelca |
BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR |
BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA |
BRAK |
PRZERZUTKA PRZÓD |
SHIMANO GRX RX810 |
PRZERZUTKA TYŁ |
SHIMANO GRX RX810 |
MANETKI |
SHIMANO GRX RX600 |
KORBA |
PROWHEEL RPP 521-TT |
KORONKI |
46T-30T, (S - 170 mm, M - 172,5 mm, L, XL - 175 mm) |
KASETA / WOLNOBIEG |
ROAD-CS-HR11-32 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU |
11-32T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ |
22 |
SUPORT |
PROWHEEL BB68+ |
ŁAŃCUCH |
SHIMANO HG601 |
PIASTA PRZÓD |
GL-B63-F/CL |
PIASTA TYŁ |
GL-B63R-SB/CL-X12 |
OBRĘCZE |
DT SWISS R500 |
OPONY |
WTB RIDDLER 700x37 COMP TAN |
Szprychy |
SAPIM |
Nyple |
Mosiężne |
HAMULEC PRZÓD |
SHIMANO GRX RX400 |
HAMULEC TYŁ |
SHIMANO GRX RX400 |
DŹWIGNIE HAMULCA |
SHIMANO GRX RX600 |
TARCZE HAMULCOWE |
SHIMANO RT10 (160) |
Tarcze hamulcowe tył |
SHIMANO RT10 (160) |
KIEROWNICA |
ALUMINIUM 31,8 (S, M - 420 mm, L, XL - 440 mm) |
WSPORNIK KIEROWNICY |
ALUMINIUM 31,8/7° (S - 80 mm, M, L - 90 mm, XL - 100 mm) |
SIODŁO |
WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA |
ALUMINIUM 27,2x350 |
STERY |
FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5" |
CHWYTY |
FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY |
BRAK |
SILNIK |
BRAK |
BATERIA |
BRAK |
WYŚWIETLACZ |
BRAK |
Waga [kg] |
S - 10,72 kg, M - 10,8 kg, L - 10,85 kg, XL - 10,9 kg |
Wybór roweru jest trudnym zadaniem, ponieważ dobry rower musi być dopasowany do Twoich potrzeb oraz wzrostu. W pierwszej kolejności należy określić, jak chcesz używać swojego roweru. Jeśli planujesz krótkie przejażdżki po mieście, dobrym wyborem będzie rower miejski. Jeśli planujesz długie wycieczki, wybierz rower szosowy lub gravelowy, aby zapewnić komfort i wydajność. Jeśli zależy Ci na komforcie jazdy najlepiej sprawdzi się rower trekkingowy lub crossowy. Jeśli masz wątpliwości lub potrzebujesz podpowiedzi, który rodzaj najlepiej się sprawdzi u Ciebie chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego roweru.
Przy doborze odpowiedniego rozmiaru bardzo ważne jest odpowiednie dopasowanie do wzrostu. Rozmiar roweru jest określany przez wysokość ramy. Dlatego aby pomóc w doborze odpowiedniego rozmiaru przygotowaliśmy zestawienie odpowiednich rozmiarów dla danego wzrostu uwzględniając rozmiar ramy.
Rowery gravelowe
19” / S – dla wzrostu 160 – 170 cm
20” / M – dla wzrostu 168 – 178 cm
21” / L – dla wzrostu 176 - 186 cm
22” / XL – dla wzrostu 184 – 194 cm
Brak komentarzy użytkowników.