Kross - Merlin SDL to lekki zestaw błotników do rowerów o wąskim profilu opony. Dla podniesienia komfortu błotniki wyposażone są w nowoczesny system montażowy za pomocą stalowych drutów. Dzięki wykorzystaniu najwyższej jakości materiałów błotniki są odporne na uszkodzenia. Idealnie pasuje do rowerów miejskich, rowerów damskich, typu ostre koło, rowerów crossowych i trekkingowych.
Kross – Kite to lekkie, szybko zdejmowane błotniki rowerowe. Tylny błotnik posiada specjalnie wyprofilowaną płetwę dzięki czemu zwiększa ochronę przed zabrudzeniami. Idealnie pasuje do rowerów miejskich, rowerów damskich, cruiser ’ów, rowerów crossowych i trekkingowych.
Zestaw błotników do rowerów 16", charakteryzujący się niepowtarzalnym designem. Dzięki nowoczesnej geometrii błotnik idealnie przylega do opony zapewniając optymalną ochronę przed błotem. Charakterystyczny kanał środkowy oprócz funkcji montażowej oferuje możliwość naklejania w nim elementów odblaskowych zwiększających bezpieczeństwo dziecka na drodze, kanał ten nadaje błotnikowi dużą sztywność.
Ulepszona wersja błotnika Face Fender dobrze radzi sobie z upadkami oraz elementami podłoża, które zostaną wciągnięte pomiędzy błotnik a oponę. Więc jeśli preferujesz dyscypliny zjazdowe lub poruszasz się po trudnych szlakach to jest on dla Ciebie. Idealny błotnik do rowerów enduro, dwonhill oraz xc.
SKS - X-Tra-Dry to szybko demontowalny błotnik tylni. Lekki i łatwy w montażu. Idealnie pasuje do rowerów miejskich, rowerów damskich, cruiser ’ów, rowerów crossowych i trekkingowych.
SKS - Shockboard to szybko demontowalny błotnik przedni. Lekki i łatwy w montażu. Idealnie pasuje do rowerów miejskich, rowerów damskich, cruiser ’ów, rowerów crossowych i trekkingowych.
Błotnik specjalnie przygotowany do rowerów przełajowych i szosowych. Łączy się z już istniejącą gamą błotników Fender Bender, korzysta z zebranej wiedzy i doświadczeń, wykonany jest w tej samej technologii i z tych samych materiałów. Mocowany jest do prętów siodełka bez konieczności stosowania dodatkowych złączy. Wisi nad tylnym kołem chroniąc rowerzystę przed „Syndromem Rozmiękczonych Pośladków”.