- Nowy
keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
Dostawa rowerów GRATIS / 30 dni na wymianę lub zwrot
Dostawa rowerów GRATIS / 30 dni na wymianę lub zwrot
Stalowy rower to klasyka i w naszej opinii jeden z najlepszych materiałów do produkcji unikalnego szutrowca. Dlatego nasz gravel KROSS Esker 4.0 stworzyliśmy dla tych wszystkich, którzy szukają czegoś trwałego, a przede wszystkim stylowego. A przy okazji wiedzą, że bikepacking to nie chwilowa moda, a stan umysłu.
Stalowy rower to klasyka i w naszej opinii jeden z najlepszych materiałów do produkcji unikalnego szutrowca. Dlatego nasz gravel KROSS Esker 4.0 stworzyliśmy dla tych wszystkich, którzy szukają czegoś trwałego, a przede wszystkim stylowego. A przy okazji wiedzą, że bikepacking to nie chwilowa moda, a stan umysłu. KROSS Esker 4.0 został stworzony po to, żeby bezpiecznie i komfortowo pomóc Ci dotrzeć do punktu docelowego. Niezależnie, czy jest to meta wyścigów takich jak Wisła 1200 czy zwykła przygoda w nieznane.
Kiedy usiedliśmy do projektowania postawiliśmy sobie za cel stworzenie roweru sięgającego do klasyki, a jednocześnie takiego, który nie boi się nowoczesnych rozwiązań. Dlatego wybraliśmy stal Cro-Mo do zbudowania ramy. Surowiec ten pozwala na znacznie lepsze tłumienie wibracji. Stal, obok drogiego karbonu, to materiał o najwyższej zdolności pochłaniania wibracji. Jazda na nawet sztywnym rowerze wykonanym z rurek stalowych jest po prostu przyjemniejsza. Rama stalowa nie jest tak sztywna jak aluminiowa, potrafi się jednak odwdzięczyć innymi właściwościami, dzięki swojej wytrzymałości oraz odporności na uszkodzenia, pozwoliły nam na zamontowanie licznych otworów montażowych na bidon, bagażnik czy sakwy. Można je umieścić niemal w każdym miejscu na ramie czy widelcu, bez obaw o uszkodzenie ramy. Aby poprawić komfort jazdy, zamontowaliśmy widelec z carbony, który zapewnia świetne tłumienie oraz niską wagę.
Jako osprzęt zastosowaliśmy w KROSS ESKER grupę osprzętu Microshift, uzupełnioną o mechaniczne hamulce tarczowe . Wykorzystaliśmy korbę PROWHEEL. Hamulce tarczowe zapewniają krótką drogę hamowania, a dzięki mechanicznej konstrukcji zacisku nie potrzebny jest skomplikowany serwis w razie awarii w trasie. Do produkcji kół wybraliśmy 28 calowe obręcze Kross "ubranye" w opony o szerokości 40 milimetrów. Za komfortową jazdę nawet w trakcie najdłuższych tras odpowiada siodełko WTB Sport Volt. Owijka kierownicy to taśma od fi'z:k, czyli komfort jazdy i pewny chwyt.
INFORMACJE DODATKOWE:
SERWIS ZEROWY GRATIS
Kupując u nas otrzymujesz w cenie:
- złożenie roweru
- regulacja hamulców i przerzutek
- dokręcenie wszystkich śrub
- sprawdzenie roweru
- napompowanie opon
CUSTOM BIKES
W ofercie naszego sklepu posiadamy usługę CUSTOM BIKES
Istnieje możliwość spersonalizowania każdego roweru, nawet nowego.
Nie podobają Ci się opony czy wolisz inne siodełko?! Wymienimy je na takie jakie chcesz.
Stwórz swój niepowtarzalny rower.
DANE TECHNICZNE:
Wykończenie lakieru |
połysk |
Materiał Ramy |
STAL |
WIDELEC |
CARBON |
Skok widelca |
BRAK |
TYLNY AMORTYZATOR |
BRAK |
SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA |
BRAK |
PRZERZUTKA PRZÓD |
BRAK |
PRZERZUTKA TYŁ |
RD-M6205GM |
MANETKI |
SB-M100A |
KORBA |
PROWHEEL RPL-FD16S-F-TT |
KORONKI |
40T/170MM |
KASETA / WOLNOBIEG |
MICROSHIFT CS-H103 |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU |
11-42T |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ |
10 |
SUPORT |
PROWHEEL BB68+ |
ŁAŃCUCH |
YABAN SH10 |
PIASTA PRZÓD |
GL-B63-F/CL |
PIASTA TYŁ |
GL-B63R-SB/CL-X12 |
OBRĘCZE |
KROSS |
OPONY |
OBOR 28"X1.50", 40-622; W3113 |
Szprychy |
SAPIM |
Nyple |
Mosiężne |
HAMULEC PRZÓD |
TEKTRO MD C550 |
HAMULEC TYŁ |
TEKTRO MD C550 |
DŹWIGNIE HAMULCA |
SB-M100A |
TARCZE HAMULCOWE |
RADIUS RT900 (160) |
Tarcze hamulcowe tył |
SHIMANO RT10 (160) |
KIEROWNICA |
ALUMINIUM 31,8 (S, M - 420 mm, L, XL - 440 mm) |
WSPORNIK KIEROWNICY |
ALUMINIUM 31,8 (S, M - 80 mm, L, XL - 90 mm) |
SIODŁO |
WTB VOLT SPORT |
WSPORNIK SIODŁA |
ALUMINIUM 27,2x350 |
STERY |
FSA OrbitITA NO.9M |
CHWYTY |
FIZIK TERRA MICROTEX |
PEDAŁY |
BRAK (dołączone pedały serwisowe) |
Pedały |
BRAK |
SILNIK |
BRAK |
BATERIA |
BRAK |
WYŚWIETLACZ |
BRAK |
Waga [kg] |
S - 12,2 kg, M - 12,28 kg, L - 12,4 kg, XL - 12,34 kg |
Wybór roweru jest trudnym zadaniem, ponieważ dobry rower musi być dopasowany do Twoich potrzeb oraz wzrostu. W pierwszej kolejności należy określić, jak chcesz używać swojego roweru. Jeśli planujesz krótkie przejażdżki po mieście, dobrym wyborem będzie rower miejski. Jeśli planujesz długie wycieczki, wybierz rower szosowy lub gravelowy, aby zapewnić komfort i wydajność. Jeśli zależy Ci na komforcie jazdy najlepiej sprawdzi się rower trekkingowy lub crossowy. Jeśli masz wątpliwości lub potrzebujesz podpowiedzi, który rodzaj najlepiej się sprawdzi u Ciebie chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego roweru.
Przy doborze odpowiedniego rozmiaru bardzo ważne jest odpowiednie dopasowanie do wzrostu. Rozmiar roweru jest określany przez wysokość ramy. Dlatego aby pomóc w doborze odpowiedniego rozmiaru przygotowaliśmy zestawienie odpowiednich rozmiarów dla danego wzrostu uwzględniając rozmiar ramy.
Rowery gravelowe
19” / S – dla wzrostu 160 – 170 cm
20” / M – dla wzrostu 168 – 178 cm
21” / L – dla wzrostu 176 - 186 cm
22” / XL – dla wzrostu 184 – 194 cm
Brak komentarzy użytkowników.